★ Bandet fylder ca 3 x 6 m. Eller 4 X 5 m – og inden ’aktion’ fylder vi noget mindre, da meget af grejet kan rykkes sammen. Derfor skal vi gerne bruger ca. 10 min. Inden musikstart på at stille nogle ting på plads, før vi kan komme i gang. Til gengæld står lyd/lys-grejet sjældent i vejen for gæster og personalet på stedet.
★ Vi kan klare os med en enkelt stikkontakt, med 10A (gerne 13A), hvor der ikke er tilsluttet andre til, så som fadølsanlæg, lyskæder eller andet. Er der kraft (3X16A) CEE eller komfur, bruger vi gerne det.
★ Et par enkelte trin i døren er okay, men skal vi på 1. sal eller i kælder o.l. vil vi gerne vide det i forvejen. Drejer det sig om flere etager og der ikke er elevator, skal vi bruge et par ædrulige folk til at hjælpe med de tunge ting både før og efter festen.
★ Prisen kan være afhængig af salens størrelse og antal gæster. Hvis antallet af gæster overstiger 200 og/eller festen forgår i et telt eller en sal på over 250 m², kan der forventes en merpris til leje af ekstra lydanlæg. Dette aftales naturligvis i forvejen.
★ Evt. skader på udstyr som følger af uheld bevidste/ubevidste handlinger af arrangør eller gæster, f.eks. gæster der utilsigtet danser ind i udstyr, spiller drikkelse i tangenterne eller syntes det kunne være sjove at give et nummer mens bandet holder pause, påhviler alene arrangøren.
Spørg os. Hvis der er noget du er i tvivl om!